Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

zajimave psani, diky. piste dal, rad vas ctu. rusko mam velmi v oblibe, pred covidem jsem tam jezdil na dovolenou kazdy rok, uzasna zeme, pohodovi lide, prenadherna devcata ..... prominte, neco mi nesedi na te vami popisovane ceste vlakem z moskvy do prahy pres belorusko. meli jste tam tranzitni vizum a pisete, ze vam pri opusteni BY a vstupu do PL nedali belorusi vystupni razitko? neni to spis tak, ze vam pri vyjezdu z RU nedali vystupni razitko rusove a pri vstupu do BY belorusi to vstupni? protoze neexistuje BY x RU hranicni kontrola. jednou jsem letel z piteru do kieva pres minsk, v piteru jsem sel do terminalu vnitrostatnich letu a vystupni razitko na vizum RU jsem dostal az v minsku. jinak, pro ostatni ctenare, s BY mame bezvizovy styk platny POUZE pri priletu na a zaroven odletu z mezinarodniho letiste minsk. podminka vsak je, ze se nesmi priletet z anebo odletet do ruska. prave proto, ze mezi nimi neni zadna hranicni kontrola... snad uz covid brzo skonci a zase pagulyayu pa nevskom praspekte, pa krasnoi ploshchadi, pa arbate, pa ulitsy baumana, pa balshoi pakrovkoi, pa ulitsy vaynera, pa praspekte niezaliezhnasci, pa navaginskoy, ili prayedu pa kanatke v roza khutor.

0 0
možnosti

Naše parta jela autobusem z Polska do Kaliningradu - a to co předvedli Ruští celníci bylo pro nás už dlouho nevídané, nikoho z nás nešacovali, ale autobus snad i prorentgenovali. Kaliningrad nás ale hodně zklamal.

Při zpáteční cestě jsem ty ruské celnice ( kredenciózních tvarů ) pomalu až litoval - protože celý autobus se ožral z nevinné plechovky T-34 ( limonáda z vodkou ). Začalo to nejprve několika plechovkami a pak to přešlo na čistou vodku. A ty hlášky - často i v ruštině, byly silně provokativní. To jsem měl obavy, že už nás přes hranice jen tak nepustí.

:-/

0 0
možnosti

děkuji, bavíte mě velmi a jsem ráda za rozšíření obzorů

2 0
možnosti

Tedy paní jančíková, Vy jste nefalšovaní dobrodruzi zřejmě kalkulující s platností rčení "co Tě nezabije, to Tě posílí!" Tak Vám při tom posilování přeji vždy dobrý konec ... :-)

0 0
možnosti

Promiňte, paní Jančíková, nemilý překlep ... :-/

0 0
možnosti

KAŽDÉ KUPÉ MĚLO SVÉHO PRŮVODČÍHO.

0 0
možnosti

jo no, to je fakt blbost ;-D samozřejmě každý vagón...opraveno.

0 0
možnosti

Asi jsem to přehlédl, i když to byl nervák, ale tím autem jste do Ruska neprojeli?

1 0
možnosti

neprojeli, otočili jsme to domů;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS