Diskuse

Proč miluju EU

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-)Kdybyste se informovala od kamiońáků, pak byste věděla, že dost dobrým ,,průkazem" na ,,čáře" s oním světem je třeba karton cigaret, a vsjo charašo, ač i třeba na Ukr. to funguje obdobně;-)

0 0
možnosti
JZ

Je fakt, že urychlenému odbavení naší výpravy s CK Kudrna od ruských pohraničníků na estonské hranici pomohl úplatek asi 2000 rublů a karton piv Budvar. :-)

0 0
možnosti
JK

Budvar jo ;-), tak to se ještě teď viklají na mísách.;-)

0 0
možnosti
VV

Zkusenosti tam nemam, ale vzpominam si jeste kdyz byly celnice a kontroly, jak se mne v Bayrisch Eisenstein vzdy ptal celnik na cigarety a alkoohol.

Vvzdy jsem odpovidel nein a drei dosen Bier. o tom ze byly petilitrovy uz jsem pomlcel.

0 0
možnosti
JK

Je tu menší rozdíl, na totalitní hranici darujete úplatek i když nic neporušujete a na demokratické hranici přivřel celník oko na mírným porušením zadarmo. Dedukci nad důvody takové odchylky nechám na vás.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3279x
Život mi asi před deseti lety přihrál do cesty jednoho zajímavého člověka, pořídila jsem si s ním tři děti, a přestože jsem vždy jazykově inklinovala spíše k francouzštině a angličtině, tak jsem docela důvěrně poznala Rusko, jehož svéráznou jedinečnost jsem si svým způsobbem zamilovala. Však asi ne náhodou, již dávno před tím, než jsme tam na nějakou dobu zakotvili, byla mou oblíbenou knihou Mistr a Markétka.

Jsem pozorovatelka a většina věcí, co se mi děje sice vypadá normálně, ale ve skutečnosti je to sranda a tak o tom píšu. A pokud by někoho zajímalo, jak přežít např. ruské školství, ruské zdravotnictví, ruskou restauraci, hotel, obchod atd., tak o tom píšu. Nebo jak ve skutečnosti vypadají ruské ženy, dívky a muži, jaké to je v ruském vlaku, na ruském trhu, kdo prodává nejlepší ovoce a zeleninu, jak ve skutečnosti vypadá ruská rybalka anebo jak moc Rusové běžkují, tak o tom píšu. A bývá to sranda.

Seznam rubrik