Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J62a75n 93R84i92c50h83t11e14r

20. 9. 2021 13:04

Škoda, že jste do blogu nepřidala i ty "bukvy":-)

0 0
možnosti

Taky bych chtěl poznat něco z Ruska, ale to se mi nejspíš nevyplní, protože by mě zabili hned u východu z letiště.

0 0
možnosti

Zasloužená karma. :-)R^ Prý platy ruských učitelů nic moc.

1 0
možnosti

Děkuju. Nevím kolik tady mají učitelé, ale např. prodavači v supermarketu cca 40000 rublů (asi 12-13000 Kč), ale v jiných oborech se dá vydělat určitě více. No a budou volby a tak slibují např. průměrný důchod 31000 rublů, což je cca 10300 Kč.

0 0
možnosti
Foto

I80v85o 18C61i40l86i13c11h

28. 8. 2021 19:57

Aspoň že se tam nenudíte R^ Díky za tyhle blogy-

6 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3279x
Život mi asi před deseti lety přihrál do cesty jednoho zajímavého člověka, pořídila jsem si s ním tři děti, a přestože jsem vždy jazykově inklinovala spíše k francouzštině a angličtině, tak jsem docela důvěrně poznala Rusko, jehož svéráznou jedinečnost jsem si svým způsobbem zamilovala. Však asi ne náhodou, již dávno před tím, než jsme tam na nějakou dobu zakotvili, byla mou oblíbenou knihou Mistr a Markétka.

Jsem pozorovatelka a většina věcí, co se mi děje sice vypadá normálně, ale ve skutečnosti je to sranda a tak o tom píšu. A pokud by někoho zajímalo, jak přežít např. ruské školství, ruské zdravotnictví, ruskou restauraci, hotel, obchod atd., tak o tom píšu. Nebo jak ve skutečnosti vypadají ruské ženy, dívky a muži, jaké to je v ruském vlaku, na ruském trhu, kdo prodává nejlepší ovoce a zeleninu, jak ve skutečnosti vypadá ruská rybalka anebo jak moc Rusové běžkují, tak o tom píšu. A bývá to sranda.

Seznam rubrik