Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EN

A taky dobry je zamena pachnut a vonat.

0 0
možnosti
JM

Moc pěkně napsáno, bavil jsem se R^

0 0
možnosti

K17a59r96e20l 65Š89v85é24d21a

14. 10. 2021 18:37

a co třeba oblíbená legrácka Mukačevských/Oděsských při čekání na autobus - místo мы ожидаем - мы оевреяаем :-)

1 0
možnosti
JL

vtipně napsané, pořád nechápu, proč tak hezká ženská žije v Rusku, ale proč ne. Češky se provdají kamkoliv, třeba i do Afriky. ..Co mě zaujalo, že Lenin je velikán. Da, on bolšoj. Jen by si Rusové měli přehodnotit tu revoluci, jenomže to se jim za Putina těžko zdaří. Takže tak asi 10 let nic - chlápek vypadá zdravě. Pak budou 10 let přemýšlet, zda něco měnit a pak.....! Kdoví?

1 0
možnosti
VV

Oni v Rusku vladnou sami velikani.

Lenin 165 cm. Medvedev 163 cm, Cruscov 160 cm a Putin 170 cm.

0 0
možnosti
AB

Taky přidám jednu jazykovou perličku. Pitómec znamená rusky "domácí mazlíček". :-)

0 0
možnosti
MR

No, znamená mimo jiné domácí zvíře.

0 0
možnosti
Foto

В театре в Днепре можно пить только коньяк!

1 1
možnosti
Foto

Ano, logicky si myslím, že když нельзя tak naopak льзя a vidíte нельзя!

0 1
možnosti
PL

P76e88t15r 58L75o78r76e35n18c

13. 10. 2021 21:41

To musíte Rusům vždycky pochválit, jak se mají dobře:

"U vas krásnyj živót!"

(Máte červené břicho :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3279x
Život mi asi před deseti lety přihrál do cesty jednoho zajímavého člověka, pořídila jsem si s ním tři děti, a přestože jsem vždy jazykově inklinovala spíše k francouzštině a angličtině, tak jsem docela důvěrně poznala Rusko, jehož svéráznou jedinečnost jsem si svým způsobbem zamilovala. Však asi ne náhodou, již dávno před tím, než jsme tam na nějakou dobu zakotvili, byla mou oblíbenou knihou Mistr a Markétka.

Jsem pozorovatelka a většina věcí, co se mi děje sice vypadá normálně, ale ve skutečnosti je to sranda a tak o tom píšu. A pokud by někoho zajímalo, jak přežít např. ruské školství, ruské zdravotnictví, ruskou restauraci, hotel, obchod atd., tak o tom píšu. Nebo jak ve skutečnosti vypadají ruské ženy, dívky a muži, jaké to je v ruském vlaku, na ruském trhu, kdo prodává nejlepší ovoce a zeleninu, jak ve skutečnosti vypadá ruská rybalka anebo jak moc Rusové běžkují, tak o tom píšu. A bývá to sranda.

Seznam rubrik