Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Poradím spolehlivou metodu, vyučovat český jazyk budoucí studenty v ČR např. z Ukrajiny. Naučíte se perfektně ukrajinský i ruský jazyk.

0 0
možnosti
PZ

No vidíte já jsem na tom opačně. Táta Bulhar Máma Češka. Od malička jsem slyšel Bulharštinu když přišli Tátovi kamarádi na návštěvu. Když jsme se ve škole začali učit Ruštinu neměl jsem problém. Když jsem v mých 15 letech imigroval s Matkou ( utekli jsme přes Jugoslaviji do Rakouska) v Uprchlickém táboře jsem se začal učit Německy. Byli tam lidé z celé východní Evropy. Zjistil jsem že Polákům rozumím všechno a Srbsky jsem se též trochu naučil.Angličtinu jsem též začal šprtat protože jsme po 8 měsících imigrovali do USA.

Tady USA jsem se hned ponořil do Angličtiny. Používal jenom Anglický slovník televize též pomohla a za rok už jsem mluvil plynule. Též jsem zjistil že Španělština není tak ťežká a kdybych nebyl tak linej tak bych se ji naučil,ale par slov umím na to když přijdu do vztyku s jenom Španělsky mluvícím tak nějak zvládnu. Francouzsky ale neumím. Asi by to chtělo nějaký čas ve Francii.

1 0
možnosti
JM

J53a43n 79M61a49r27e67k

20. 11. 2021 15:56

Lucie, hezký blog...ale s tím učením jazyka doporučujete mluvit třeba se psem. To jsem také zkoušel (Španělština) Jenomže, když jsem se ho na něco 'španělsky' zeptal, odpověděl mi: "Haf" Jindy Haf haf, čili moc konverzace nebylo. On ten pacholek pes španělsky asi neuměl a tak to maskoval tím hafáním....

1 0
možnosti
PN

Cist vase prispevky je vzdy prima, pokazde dostavam lepsi naladu. Karma samozrejme. Hezky den.

4 0
možnosti
PK

Taky mám tři jazyky a lepší to už nebude, už jen horší, slovní poklady se vytrácejí. Mám svou historickou zkušenost, když jsem kdysi před mnoha lety dorazil do zemí rodilých mluvčích, tak vždy a ve všech třech jsem první dny cosi pronesl, přišel nechápavý pohled a poté radostné pochopení, v němčině to bylo třeba doprovázeno...Ach so...a pak následoval má věta ovšem se správnou, místní výslovností.

Máte pravdu malé děti problém nemají, vidím to na vnoučatech a jen zavzdychám , jak jsem to musel já nadřít. Pěkný den:-)R^

2 0
možnosti
OZ

V Rusku jsem byl dvakrát, v té podivné zemi, kde je všechno problém se lze nakazit akorát lží a propagandou....

4 2
možnosti
RE

Cizí jazyky mě fascinují a nechám se prostupovat při cestách po Evropě. Rád se v tom šťourám a zjišťuji, jak se toho dá hodně odvodit i když v praxi znám z každého jen pár slov. Např: Jolka mi zní, jako skandinávské Juletre, nemovitost od moving atd....Na Fish and Chips ovšem nedám dopustit:))

1 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3279x
Život mi asi před deseti lety přihrál do cesty jednoho zajímavého člověka, pořídila jsem si s ním tři děti, a přestože jsem vždy jazykově inklinovala spíše k francouzštině a angličtině, tak jsem docela důvěrně poznala Rusko, jehož svéráznou jedinečnost jsem si svým způsobbem zamilovala. Však asi ne náhodou, již dávno před tím, než jsme tam na nějakou dobu zakotvili, byla mou oblíbenou knihou Mistr a Markétka.

Jsem pozorovatelka a většina věcí, co se mi děje sice vypadá normálně, ale ve skutečnosti je to sranda a tak o tom píšu. A pokud by někoho zajímalo, jak přežít např. ruské školství, ruské zdravotnictví, ruskou restauraci, hotel, obchod atd., tak o tom píšu. Nebo jak ve skutečnosti vypadají ruské ženy, dívky a muži, jaké to je v ruském vlaku, na ruském trhu, kdo prodává nejlepší ovoce a zeleninu, jak ve skutečnosti vypadá ruská rybalka anebo jak moc Rusové běžkují, tak o tom píšu. A bývá to sranda.

Seznam rubrik