Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BD

Rád jsem si četl vaše blogy. Plné něhy a lásky... Bylo cítit, jak máte ráda život. I tam v Rusku což se tady nenosilo... Kdysi jsem se tam dostal... Bylo to omylem povolené a až tam se přišlo na to, že jsem nikdy nebyl ani pionýr ani svazák... Ale měl jsem možnost poznat, že i tam je krásně, že i tam žijí nádherní a hodní lidé...

A teď začala válka. Jsem rád, že se vám podařilo utéct i s rodinou. A je mo líto všech těch hodných a milých... i třeba těch které naženou do tanku ve kterém se uškvaří... Ti, kteří to zavinili i ti kteří tomu mohli zabránit jsou schovaní daleko od bojů, daleko od bídy, daleko od zoufalství...

Přeji vám hezký život... přeji vám jen málo... málo ústrků od těch, kteří si chtějí vybít zlost na všem, co je spojené s Ruskem, málo špatných zpráv od vašich přátel které jste tam nechala, málo slz nad ztrátou domova...hezké dny

0 0
možnosti
MV

s lehkosti o hruze

mate ten dar

diky za text, ktery snad zadny zdejsi nemuze rozporovat

pekne dny zpatky doma preju

0 0
možnosti
Foto

Skvělý blog, vážená kolegyně. R^

1 0
možnosti
Foto

Je správné, že děti k tomu mají konstruktivní přístup.

0 0
možnosti

Trochu jsem se obával, zda vás příliš neovlivnil pobyt v Rusku, ale nezklamala jste. R^R^

0 0
možnosti
MB

Pomyslela jsem na Vás, když to nastalo. Dobře,že jste doma.

2 0
možnosti
KM

Myslela jsem na vás, jestli jste zůstali - moc ráda čtu, že jste v pořádku zpátky. Dcerku pozdravuji! :-D

10 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3279x
Život mi asi před deseti lety přihrál do cesty jednoho zajímavého člověka, pořídila jsem si s ním tři děti, a přestože jsem vždy jazykově inklinovala spíše k francouzštině a angličtině, tak jsem docela důvěrně poznala Rusko, jehož svéráznou jedinečnost jsem si svým způsobbem zamilovala. Však asi ne náhodou, již dávno před tím, než jsme tam na nějakou dobu zakotvili, byla mou oblíbenou knihou Mistr a Markétka.

Jsem pozorovatelka a většina věcí, co se mi děje sice vypadá normálně, ale ve skutečnosti je to sranda a tak o tom píšu. A pokud by někoho zajímalo, jak přežít např. ruské školství, ruské zdravotnictví, ruskou restauraci, hotel, obchod atd., tak o tom píšu. Nebo jak ve skutečnosti vypadají ruské ženy, dívky a muži, jaké to je v ruském vlaku, na ruském trhu, kdo prodává nejlepší ovoce a zeleninu, jak ve skutečnosti vypadá ruská rybalka anebo jak moc Rusové běžkují, tak o tom píšu. A bývá to sranda.

Seznam rubrik