Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I73v90a98n47a 22L48a17n65c94e

13. 6. 2022 13:08

Píšete moc pěkně, ráda vás čtu,R^R^R^ ale přijdte se podívat do USA, to je pietka. V době, kdy jsem dělala ve školce, tak osm hodin bez jakékoliv přestávky. Děti neustále za paty. Pokud jste si chtěla sednout, tak na malé dětské židličky.

1 0
možnosti
Foto

J88a61n 97Š31i58k

13. 6. 2022 10:49

:-)R^ Hezký den

0 0
možnosti
JL

Děti na 8 do školy - to bude zvyk z časů, kdy dělníci makali od 6. Matky je pak nějak dopravily do škol a táhly taky do práce.

1 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3279x
Život mi asi před deseti lety přihrál do cesty jednoho zajímavého člověka, pořídila jsem si s ním tři děti, a přestože jsem vždy jazykově inklinovala spíše k francouzštině a angličtině, tak jsem docela důvěrně poznala Rusko, jehož svéráznou jedinečnost jsem si svým způsobbem zamilovala. Však asi ne náhodou, již dávno před tím, než jsme tam na nějakou dobu zakotvili, byla mou oblíbenou knihou Mistr a Markétka.

Jsem pozorovatelka a většina věcí, co se mi děje sice vypadá normálně, ale ve skutečnosti je to sranda a tak o tom píšu. A pokud by někoho zajímalo, jak přežít např. ruské školství, ruské zdravotnictví, ruskou restauraci, hotel, obchod atd., tak o tom píšu. Nebo jak ve skutečnosti vypadají ruské ženy, dívky a muži, jaké to je v ruském vlaku, na ruském trhu, kdo prodává nejlepší ovoce a zeleninu, jak ve skutečnosti vypadá ruská rybalka anebo jak moc Rusové běžkují, tak o tom píšu. A bývá to sranda.

Seznam rubrik