Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako vždy skvělé.

Jen nesmíte v knižní verzi vynechat fotografii toho úžasného"udělátka", jinak tu kapitolu nikdo nepochopí:-)

0 0
možnosti

super! garnyže bych odpustila, sauna mi velmi chybí

1 0
možnosti

..... sjíždím tu Vaši ruskou anabázi od počátku a je to neskutečně "výživné"!,- vono přetavit strasti a problémy našince v cizí zemi do klasickýho uvolňováku je nesmírnej kumšt!,- ....... smekám!R^

3 0
možnosti

Děkuji, člověk pak časem na strasti zapomene a pamatuje si hlavně tu srandu ;-D

0 0
možnosti

Az mi od uprimneho smichu vytryskly slzy. Vynikajici, samozrejme karma.

A ja jdu shanet chomutatel, to je vynalez presne pro me ;-D

0 0
možnosti

P64e22t70r 22N29e13d92o50m34a

23. 2. 2021 12:11

to bude kanal Адвокат Егоров. Inspirativni.

0 0
možnosti

J31a85n 77P72a52v47e72l

23. 2. 2021 11:10

Svého času byl slavný seriál McGayer (či nějak tak), kde hlavní hrdina za pomoci lepící pásky, pár kancelářských sponek a podprsenky dokázal vyrobit atomovou bombu ;-D (nikdy jsem to neviděl, ale nějak tak to bylo popisováno).

Každopádně, jestli Vám zmizí na výletu podprsenka(obvzláště u města s atomový výzkumem), zpozorněte.

1 0
možnosti

MacGyver. Vždy nosil švýcarský armádní nožík, s nímž dokázal cokoli.

Pamatuju si, že jednou vyrobil letadlo s motorem ze staré pračky:-)

0 0
možnosti

P84e36t96r 79L28o38r55e50n10c

22. 2. 2021 18:48

Chomutátěl advokáta Jegorova? ;-)

0 0
možnosti
Foto

I81v53o 65C18i53l29i96c83h

22. 2. 2021 17:03

Super čtení R^;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3279x
Život mi asi před deseti lety přihrál do cesty jednoho zajímavého člověka, pořídila jsem si s ním tři děti, a přestože jsem vždy jazykově inklinovala spíše k francouzštině a angličtině, tak jsem docela důvěrně poznala Rusko, jehož svéráznou jedinečnost jsem si svým způsobbem zamilovala. Však asi ne náhodou, již dávno před tím, než jsme tam na nějakou dobu zakotvili, byla mou oblíbenou knihou Mistr a Markétka.

Jsem pozorovatelka a většina věcí, co se mi děje sice vypadá normálně, ale ve skutečnosti je to sranda a tak o tom píšu. A pokud by někoho zajímalo, jak přežít např. ruské školství, ruské zdravotnictví, ruskou restauraci, hotel, obchod atd., tak o tom píšu. Nebo jak ve skutečnosti vypadají ruské ženy, dívky a muži, jaké to je v ruském vlaku, na ruském trhu, kdo prodává nejlepší ovoce a zeleninu, jak ve skutečnosti vypadá ruská rybalka anebo jak moc Rusové běžkují, tak o tom píšu. A bývá to sranda.

Seznam rubrik