Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

... svodomyslná dívka? Roztomilý překlep. Taky jsem v osmnácti myslel na svody:-) Jinak díky za líčení nabídky ruských obchodů a tržišť. Až mi vytanula jiná citace ze Solženicyna: A mlíko se lokalo, div pupek neprask (Jeden den Ivana Děnisoviče).

4 0
možnosti
LJ

Děkuji za upozornění;-D Opraveno.

0 0
možnosti
Foto

Nojo no, země neomezených možností.

Pro nás starší to má trochu jinou příchuť když do nás ve škole hustili Sovětský svaz náš vzor, Země kde zítra znamená již včera atd.

A potom když jsem tam nějaký čas pobýval, tak jsem dopadl tvrdě na zem. Vše bylo úplně jinak.

0 0
možnosti
LJ

Chápu. Tuto školní propagandu jsem naštěstí už nezažila. Žiju v době, kdy člověk může cestovat a utvořit si názor sám. Za to jsem vděčná.:-)

9 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3279x
Život mi asi před deseti lety přihrál do cesty jednoho zajímavého člověka, pořídila jsem si s ním tři děti, a přestože jsem vždy jazykově inklinovala spíše k francouzštině a angličtině, tak jsem docela důvěrně poznala Rusko, jehož svéráznou jedinečnost jsem si svým způsobbem zamilovala. Však asi ne náhodou, již dávno před tím, než jsme tam na nějakou dobu zakotvili, byla mou oblíbenou knihou Mistr a Markétka.

Jsem pozorovatelka a většina věcí, co se mi děje sice vypadá normálně, ale ve skutečnosti je to sranda a tak o tom píšu. A pokud by někoho zajímalo, jak přežít např. ruské školství, ruské zdravotnictví, ruskou restauraci, hotel, obchod atd., tak o tom píšu. Nebo jak ve skutečnosti vypadají ruské ženy, dívky a muži, jaké to je v ruském vlaku, na ruském trhu, kdo prodává nejlepší ovoce a zeleninu, jak ve skutečnosti vypadá ruská rybalka anebo jak moc Rusové běžkují, tak o tom píšu. A bývá to sranda.

Seznam rubrik