Diskuse

Proč miluju EU

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám stejnou zkušenost , i když staršího data. A policajti ve městě Minsk se chovali stejně jako popisovaný celník.

1 0
možnosti

Nadpis mě přilákal, obsah blogu mé očekávání nenaplnil, škoda;-D

0 0
možnosti
Foto

Pokud jste hledal lásku, pak se Vám nedivím. Ač ona není ani láska jako láska. Třeba takový vztah k ,,rodné hroudě", lze nazvat i láskou, pro kterou se i umíralo. Že jsou i dnes i tací, kteří na rodnou hroudu i plivou, ba se za ní i stydí, to je o čemsi jiném;-)

2 0
možnosti
Foto

R^;-)Kdybyste se informovala od kamiońáků, pak byste věděla, že dost dobrým ,,průkazem" na ,,čáře" s oním světem je třeba karton cigaret, a vsjo charašo, ač i třeba na Ukr. to funguje obdobně;-)

0 0
možnosti

Je fakt, že urychlenému odbavení naší výpravy s CK Kudrna od ruských pohraničníků na estonské hranici pomohl úplatek asi 2000 rublů a karton piv Budvar. :-)

0 0
možnosti

Očkovací certifikát lze stáhnout ve formátu PDF a k jeho zobrazení žádnou aplikaci nepotřebujete. Zmatky v telefonních číslech padají na vaši hlavu.:-)

4 0
možnosti
Foto

I ba nejde. Pokud máte 3 děti a ženu a chcete vše poslat na 1 mail, dostanete 5 mailů, kde jsou uvedena hesla, s jehož použitím můžete certifikáty postupně obdržet, pokud se přihlásíte pomocí linku, uvedeného v mailech. Problém je v tom, že se musíte přihlásit datem narození a použít správné odpovídající heslo. A v mailech není nic, podle čeho můžete zjistit pro koho ten konkrétní email je. IT zdar!

0 0
možnosti

Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že přejezd ruských hranic je kvůli neskutečné byrokratické šikaně ruských pohraničníků je příšernou záležitostí. Jednou jsme takhle na lotyšsko-ruské hranici stáli asi devět hodin.

0 0
možnosti

Zasloužená karma R^:-)

1 0
možnosti

Jsem pro EU a NATO: účinnější obrana proti diktátorským režimům, výhody mezinárod. spolupráce (např. výzkum). Ale mám evropským institucím za zlé, že tolerují zneužívání covid-pasu i k jiným účelům, než je cestování, k omezování základ. práv v domovských státech.

2 3
možnosti

To jste ale nemela psat, mate z to minus. Ja si vzdy vzpomenu na Jaroslava Valka. Ale to byl take zradny emigrant.

1 0
možnosti

Tak, a mate to, jste v jednom pytli s panem Zieglerem. To by tak bylo abyste nam hanela sovetsky svaz, eh co to taram, ruskou federaci.;-D

1 1
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3279x
Život mi asi před deseti lety přihrál do cesty jednoho zajímavého člověka, pořídila jsem si s ním tři děti, a přestože jsem vždy jazykově inklinovala spíše k francouzštině a angličtině, tak jsem docela důvěrně poznala Rusko, jehož svéráznou jedinečnost jsem si svým způsobbem zamilovala. Však asi ne náhodou, již dávno před tím, než jsme tam na nějakou dobu zakotvili, byla mou oblíbenou knihou Mistr a Markétka.

Jsem pozorovatelka a většina věcí, co se mi děje sice vypadá normálně, ale ve skutečnosti je to sranda a tak o tom píšu. A pokud by někoho zajímalo, jak přežít např. ruské školství, ruské zdravotnictví, ruskou restauraci, hotel, obchod atd., tak o tom píšu. Nebo jak ve skutečnosti vypadají ruské ženy, dívky a muži, jaké to je v ruském vlaku, na ruském trhu, kdo prodává nejlepší ovoce a zeleninu, jak ve skutečnosti vypadá ruská rybalka anebo jak moc Rusové běžkují, tak o tom píšu. A bývá to sranda.

Seznam rubrik